Вакансии

bg_vacancy

Одним из направлений деятельности компании Проф-консалтинг, является поиск и подбор персонала для своих клиентов.

Наша компания осуществляет профессиональный подбор персонала любых уровней квлификации. Надёжно, качественно и оперативно мы подбираем специалистов на должности даже с самыми высокими требованиями.

Если Вы нуждаетесь в работе, обладаете хорошими профессиональными навыками в своей сфере деятельности, сможете подтвердить свою квалификацию документально и практически, имеете хорошие отзывы с места предыдущей работы, наша компания готова предложить следующие вакансии открытые на сегодняшний день:

PR-manager

PR-manager

Advantages of the vacancy:   

  • Salary from 50 000 UAH. + Bonus.
  • Participation in interesting, exciting projects.
  • Office in the center of Kiev.

Responsibilities:

  • Development and implementation of an integrated PR strategy.
  • Organization of events.
  • Work with partner programs.
  • Formation, maintenance and development of relations with potential partners of the Fund.
  • Monitoring the market and searching for potential partners of the Fund.
  • Involving the media in the distribution of charitable projects.
  • Construction of internal and external communication systems.

Requirements for the candidate:

  • 5 years of working experience in charitable organizations.
  • Experience with national and international donor organizations.
  • An understanding of what «Corporate Social Responsibility» is, understanding the specifics of the work of a non-profit private sector.
  • Ability to prioritize.
  • Business correspondence skills.
  • Ability to negotiate.
  • Communication skills, organization, purposefulness.
  • Advanced level of computer skills MS Office, Internet, the skill of creating presentations — necessary.
  • English — Advanced.

If you are interested in this vacancy, please send CV:

E-mail: recruiting@profconsulting.com.ua

Phone:+38  050 348 35 25

Oksana Demianova
Recruiter «Prof-consulting»
www.profconsulting.com.ua

Обязанности:
Условия:
Требования:

Financial Analyst

Financial Analyst (foreign entities)

Our client — IT outsourcing company that provides services to multinational organizations all over the world.

Advantages of the vacancy:

  • Strong career opportunities for professionals.
  • Professional development support.
  • Competitive compensation, advanced bonus systems.
  • 20 working days of paid vacations and paid sick leaves.
  • Flexible work schedule.
  • Corporate health insurance program.
  • Foreign languages classes and communication with native speakers.
  • Corporate mobile service compensation in case there’s business need.
  • Modern and conveniently located offices with good working conditions.
  • Sport room, children room.
  • Corporate, social and cultural events.

Responsibilities:

  • Period closing activities: monthly, quarterly and year-end reporting process for several legal entities in various jurisdictions.
  • Monitoring entities’ performance and evaluating tax position, building and updating cost models.
  • Supervising outsourcing accounting specialists in various jurisdictions.
  • Liaising with auditors during statutory audits of financial statements (for several legal entities in various jurisdictions).
  • Assist in set-up of new legal entities in foreign countries (relevant experience would be an asset).
  • Liaising and building relationships with servicing banks in various jurisdictions.
  • Ad hoc requests.

Requirements:

  • University degree in Finance/Accounting.
  • 3+ years of work experience in relevant area.
  • English – upper intermediate.
  • PC advanced user (Excel and MS office products).
  • Good knowledge of international financial reporting standards.
  • Experience in a high volume, fast-paced environment.
  • Ability to prioritize, multi-task, problem solving while maintaining flexibility.

If you are interested in this vacancy, please send CV:

E-mail: recruiting@profconsulting.com.ua

Phone:+38  050 348 35 25

Oksana Demianova
Recruiter «Prof-consulting»
www.profconsulting.com.ua

Обязанности:
Условия:
Требования:

Partner-Manager

Рекрутер

Если Вы — коммуникабельны, ответственны, владеете аналитическими способностями, приглашаем Вас принять участие в конкурсе на открытую вакансию.

Функциональные обязанности:

  • Поиск и подбор персонала.
  • Тестирование кандидатов.
  • Оперативное и качественное закрытие вакансий разного уровня.
  • Ведение полного цикла поиска персонала от принятия заявки до выхода кандидата на работу.
  • Поддержание коммуникаций с клиентами компании.
  • Поддержка благоприятной рабочей атмосферы в коллективе, формирование и развитие корпоративной культуры.

Требования к кандидату:

  • Высшее образование.
  • Опыт работы в рекрутинге.
  • Знание различных методов поиска и оценки персонала.
  • Умение быстро анализировать информацию, планировать и организовывать встречи.

Пакет привлекательных преимуществ:

  • Динамичное развитие и карьерный рост.
  • Интересные и уникальные задачи.
  • Офис в одном из самых красивых районов Киева — Воздвиженке.
  • Зарплата 10 000 грн + бонусы.

Если Вам интересна данная вакансия, направляйте резюме:

e-mail: recruiting@profconsulting.com.ua
Моб.: +38  050 348 35 25 

Оксана Демьянова
Рекрутер «Проф-Консалтинг»
www.profconsulting.com.ua

Обязанности:
Условия:
Требования:

Financial Coordinator

Financial Coordinator

About the role

We are looking for a Finance Team Coordinator with both strong analytical and soft skills who will be able to provide support for financial function of global company.We are interested in proactive, self-motivated candidate who is willing to accept a challenge and take responsibility for finance processes in performance-driven environment.

Advantages of the vacancy:

  • Strong career opportunities for professionals
  • A variety of international projects and mobility across projects
  • Professional development support and professional certification opportunities
  • Competitive compensation, advanced bonus systems
  • 20 working days of paid vacations and paid sick leaves
  • Flexible work schedule with a possibility for teleworking
  • Corporate health insurance program
  • Foreign languages classes and communication with native speakers
  • Corporate mobile service compensation in case there’s business need
  • Modern and conveniently located offices with good working conditions
  • Sport room, children room
  • In-house canteen or kitchen, free fruit
  • Corporate, social and cultural events.

Responsibilities:

  • work closely with CFO on issues related to coordinating of Finance function within the global structure of the company;
  • track the performance of Finance team and ensure timely completion of the assigned financial tasks that are in accordance with the outlined policies and procedures;
  • create presentations, minutes, letters, charts and other documentation using appropriate software, initiate and respond to e-mail communications, maintain the department’s workflow;
  • be present at various meetings, to address the issues, provide appropriate feedback and guidelines for improvising the process;
  • provide special project support as identified CFO and Finance function directors;
  • to provide support in drafting of relevant documents, perform miscellaneous filing, ad hoc reconciliation, budgets forms, bank surveys, etc.;
  • identify and resolve issues or problems with financial and operational information systems and reports;
  • engage in such other related activities and special projects as may be required or assigned;
  • anticipate the needs of those you support and complete assigned tasks with a high degree of accuracy with minimal direction
  • ad-hoc analytical requests;

Requirements for the candidate:

  • 1-3 years progressive experience within accounting, finance, project management or equivalent combination of education and experience
  • Bachelor’s Degree in Finance, Accounting or Economics and business awareness
  • Advanced knowledge of MS Office to include Word, Excel and Power Point (Excel emphasized) a must
  • English independent User (intermediate level and above)
  • Understanding of ERP-systems and 1C experience
  • Experience using Jira to manage project/task (will be a plus)
  • Excellent analytical and numerical skills
  • Strong communication and presentation skills
  • Detail and deadline-oriented

If you are interested in this vacancy, please send CV:

E-mail: recruiting@profconsulting.com.ua

Phone:+38  050 348 35 25

Oksana Demianova
Recruiter «Prof-consulting»
www.profconsulting.com.ua

Обязанности:
Условия:
Требования:

Partner-Manager

Менеджер по продажам OTC-препаратов

Наш клиент — индийская компания, производитель безрецептурных препаратов.

Преимущества вакансии:

  • Зарплата 50 000 грн. + бонусы.
  • Медицинская страховка.

Задачи и функции:

  • Продвижение продуктов через аптечную сеть.
  • Развитие и поддержка дистрибьюторской сети.
  • Поиск новых каналов и разработка стратегии.
  • Мониторинг качества выполнения договорных обязательств.
  • Планирование и мониторинг качества продаж.
  • Анализ рынка и конкурентного окружения.

Требования к кандидату:

  • Высшее образование.
  • Опыт работы на аналогичной должности от 2-х лет.
  • Опыт работы в сегменте OTC — преимущество.
  • Отличные коммуникативные навыки.
  • Хорошие презентационные навыки.
  • Навыки управления ожиданиями клиентов.

Если Вам интересна данная вакансия, направляйте резюме:

e-mail: recruiting@profconsulting.com.ua
Моб.:+38  050 348 35 25

Оксана Демьянова 
Рекрутер «Проф-консалтинг»
www.profconsulting.com.ua

Обязанности:
Условия:
Требования:

Partner-Manager

Field Force Manager ОТС-сегмент

Наш клиент — индийская компания, производитель безрецептурных препаратов.

Преимущества вакансии:

  • Зарплата 50 000 грн. + бонусы.
  • Медицинская страховка.
  • Работа в международной компании.

Задачи и функции:

  • Формирование полевой команды.
  • Обучение и консультация торговых представителей по вопросам, связанным с продвижением товаров.
  • Планирование, организация и проведение мероприятий, направленных на стимулирование продаж.
  • Участие в подготовке планов продаж и анализ их выполнения.

Требования к кандидату:

  • Высшее образование.
  • Опыт работы на аналогичной должности от 2-х лет.
  • Умение работать в команде.
  • Отличные организационные и аналитические навыки.
  • Возможность работать под давлением.
  • Превосходные коммуникативные и межличностные навыки.

Если Вам интересна данная вакансия, направляйте резюме:

e-mail: recruiting@profconsulting.com.ua
Моб.+38  050 348 35 25

Оксана Демьянова 
Рекрутер «Проф-Консалтинг»
www.profconsulting.com.ua

Обязанности:
Условия:
Требования:

Partner-Manager

Brand Manager OTC-препаратов

Индийская компания — производитель безрецептурных препаратов.

Преимущества вакансии:

  • Зарплата 50 000 грн. + бонусы.
  • Медицинская страховка.
  • Работа в международной компании.

Задачи и функции:

  • Анализ рынка и выявление наиболее эффективных каналов для продвижения продуктов.
  • Разработка и внедрение маркетинговой стратегии.
  • Планирование и контроль маркетингового бюджета.
  • Постоянная коммуникация с лидерами мнений.
  • Взаимодействие с полевой службой.
  • Проведение презентаций для медицинских представителей.
  • Проведение акций для потребителей.

Требования к кандидату:

  • Высшее медицинское / фармацевтическое образование.
  • Маркетинговое образование — преимущество.
  • Опыт работы на аналогичной должности от 2-х лет.
  • Подтвержденные навыки создания и проведения презентаций.
  • Аналитические способности.
  • Умение работать в команде.

Если Вам интересна данная вакансия, направляйте резюме:

e-mail: recruiting@profconsulting.com.ua
Моб.+38  050 348 35 25

Оксана Демьянова 
Рекрутер «Проф-Консалтинг»
www.profconsulting.com.ua

Обязанности:
Условия:
Требования:

HR Generalist

HR Generalist

Наш клиент — международная FMCG компания.

Пожелания к кандидату:

  • Высшее образование (управление персоналом, менеджмент, психология);
  • Опыт работы на аналогичной позиции от 3-х лет;
  • Превосходные навыки планирования и управления ресурсами;
  • Способность работать с большими объемами информации, аналитический тип мышления;
  • Навыки эффективной коммуникации,  опыт успешного решения спорных вопросов;
  • Знание трудового законодательства;
  • Опыт кадрового администрирования;
  • Понимание методик оценки, построения мотивации;
  • Позитивное мышление, командный игрок.

Функциональные обязанности:

  • Разработка и внедрение HR-стратегии, бюджетирование;
  • Управление процессами подбора и адаптации персонала, создание кадрового резерва;
  • Организация мероприятий по развитию и обучению сотрудников;
  • Проведение систематической оценки персонала;
  • Построение и внедрение системы мотивации;
  • Управление кадровым делопроизводством;
  • Развитие внутреннего и внешнего HR- бренда компании.

Пакет привлекательных преимуществ:

  • Заработная плата – от 30 000 грн.;
  • Соц.гарантии, медицинская страховка;
  • Возможность выстроить HR-процессы «с нуля»;
  • Комфортный и современный офис в центре Киева.

Интересна данная вакансия, направляйте резюме:

E-mail: recruiting@profconsulting.com.ua
Моб.+38  050 348 35 25

Оксана Демьянова 
Рекрутер «Проф-Консалтинг»
www.profconsulting.com.ua

 

Обязанности:
Условия:
Требования:

МАКСИМАЛЬНО УСПЕШНЫЙ БИЗНЕС

Оценка потенциала предприятия. Создание оптимальной структуры. Обучение. Мы знаем об успешном бизнесе все!

© Проф-консалтинг 2007-2019 - Все права защищены.